Go to main menu Go to slider Go to sidebar Go to content Go to footer
Powiślańska Fundacja Społeczna
 

Deklaracja dostępności

Powiślańska Fundacja Społeczna zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej https://pfs.pl/pl/

Data publikacji strony internetowej: 2017-05-04. Data ostatniej dużej aktualizacji:  2021-11-30.

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych).

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji: 2021-12-02. 

Deklarację sporządzono na podstawie audytu przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny (Indico s.c.).

Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2022-07-07.

Na tej stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Na tej stronie internetowej są problemy, które wynikają z niespełnienia wymogów dostępności cyfrowej? Zgłoś to do Anny Gierałtowskiej mailowo - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  lub telefonicznie - 22 625 77 82

W zgłoszeniu podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny element lub treść, 
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością 

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki, poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści z Twojego zgłoszenia, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Jeżeli nasze działania nie będą dla Ciebie zadowalające, możesz zgłosić skargę.

Jeżeli nadal będziesz mieć uwagi do naszych działań związane z dostępnością cyfrową, po wyczerpaniu wszystkich możliwości możesz zgłosić je do Rzecznika Praw Obywatelskich.

 

Dostępność architektoniczna

Siedziba Fundacji oraz Poradnia Rodzinna – ul. Mokotowska 55, 00-542 Warszawa

  1. Do budynku prowadzi wejście przez bramę. Wejście do lokalu prowadzi przez próg bramy oraz pojedyncze stopnie. Są to przeszkody istniejące poza lokalem, który wynajmujemy, na których zlikwidowanie nie mamy wpływu. Zapewniliśmy dostęp alternatywny – przeszkody mogą być pokonane z pomocą osoby obecnej na recepcji, którą można poprosić o pomoc telefonicznie: 22 622 99 09 lub przez domofon.
  2. Po przejściu przez bramę, wejście do lokalu znajduje się po lewej stronie.
  3. Lokal znajduje się na jednym poziomie komunikacyjnym. Większość sal dostępna jest dla osób poruszających się na wózkach. Toalety nie są przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
  4. Przed budynkiem wyznaczono miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
  5. Do lokalu i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
  6. W lokalu dostępna jest pętla indukcyjna.
  7. Wszelkich informacji i niezbędnej pomocy osobom ze specjalnymi potrzebami udziela osoba obecna na recepcji. Można też kontaktować się z nami mailowo, telefonicznie, faxem, korzystając z komunikatorów internetowych lub smsowo.
  8. W przypadku potrzeby skorzystania z pomocy tłumacza polskiego języka migowego (PJM), prosimy o wcześniejszy kontakt.

Biuro Fundacji - ul. Dobra 3 lok. 12, 00-384 Warszawa

  1. Lokal jest usytuowany w suterenie - prowadzą do niego schody będące poważna barierą. Istnieje drugie wejście od ul. Solec, gdzie utrudnienia są nieznaczne (próg w bramie, schodek przy wejściu), z którego mogą korzystać osoby, które mają ograniczenia w przemieszczaniu się. Prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny: 22 625 77 82 lub przez domofon, w celu zapewnienia osoby towarzyszącej.
  2. Lokal znajduje się na jednym poziomie komunikacyjnym. Wszystkie pokoje dostępne są dla osób poruszających się na wózkach. Toalety nie są przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
  3. Przed budynkiem wyznaczono miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
  4. Do lokalu i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
  5. W lokalu nie jest dostępna pętla indukcyjna.
  6. Wszelkich informacji i niezbędnej pomocy osobom ze specjalnymi potrzebami udziela osoba obecna w biurze. Można też kontaktować się z nami mailowo, telefonicznie, faxem, korzystając z komunikatorów internetowych lub smsowo.
  7. W przypadku potrzeby skorzystania z pomocy tłumacza polskiego języka migowego (PJM), prosimy o wcześniejszy kontakt.

 

Poradnia Rodzinna – ul. Dobra 5 lok. 15/16, 00-384 Warszawa

  1. Lokal jest usytuowany w suterenie - prowadzą do niego schody będące poważna barierą, , na której istnienie nie mamy żadnego wypływu, dlatego musimy skorzystać z rozwiązań alternatywnych. Zapewniamy pomoc osoby towarzyszącej obecnej na recepcji - prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny: 22 625 07 25 lub przez domofon. W przypadku kiedy pomoc taka będzie niewystarczająca (np. osób dorosłych poruszających się na wózkach), zapraszamy do sąsiedniego lokalu przy ul. Dobrej 3 lok 12 – dostępność jak opisano powyżej.
  2. Lokal znajduje się na jednym poziomie komunikacyjnym. Większość sal dostępna są dla osób poruszających się na wózkach. Toalety nie są przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
  3. Przed budynkiem wyznaczono miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
  4. Do lokalu i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
  5. W lokalu nie jest dostępna pętla indukcyjna.
  6. Wszelkich informacji i niezbędnej pomocy osobom ze specjalnymi potrzebami udziela osoba obecna na recepcji. Można też kontaktować się z nami mailowo, telefonicznie, faxem, korzystając z komunikatorów internetowych lub smsowo.
  7. W przypadku potrzeby skorzystania z pomocy tłumacza polskiego języka migowego (PJM), prosimy o wcześniejszy kontakt.